Mamut XL

Mamut XL

Rozmery

Typ A B C D E
Mamut XL 24 3500 8500 6000 600 2800
Mamut XL 28 3500 8500 6000 600 2800
Mamut XL 30 3700 8500 6000 600 2800
Mamut XL 36 3900 8700 6000 600 2800

E - značí šírku postrekovača

Hmotnosť

Rozsah (m)
24 - 36
Prázdný
kg
Plný
kg
Mamut XL 7000 4700 - 5600 12100 - 13000
Mamut XL 8000 4800 - 5700 13200 - 13900

Ramená a nádrž

Záběr (m) Obsah (l)
24 - 36 7000 - 8000

Popis

Základná výbava

  • spodný záves s K80
  • pevná oj
  • vzduchom odpružená náprava BPW 10 t s pevným rozchodom a kĺznym plechom, rozchod je možné meniť iba otočením kolies
  • vzduchová a parkovacia brzda
  • čerpadlo AR 280 pre ramená do 30 m
  • čerpadlo 2 x AR185 pre ramená nad 30 m poháňané homokinetickým náhonom
  • sklolaminátová nádrž s vlnolamami, vnútorným oplachom, tlakovým miešaním a miešaním prepadom
  • ručne sklopná PE 60 l primiešavacia nádrž s 4-funkčným ovládačom, vnútorným oplachom, vodoznakom , oplachovou tryskou na kanistre a miešacou tryskou
  • modrá nádrž na čistú vodu 500 l s odkladacím boxom a vodoznakom
  • modrá nádrž 300 l s krytom Topline
  • kanister 15 l na umytie
  • centrálny 5cestný tlakový kohút, centrálny 5cestný sací kohút, vonkajšie 2 “ plnenie a sanie 1 sací a 2 tlakové filtre
  • počítač SPRAYDOS
  • vzduchová regulačná armatúra
  • 6 záberových sekcií (do 30 m)
  • 8 záberových sekcií (nad 30 m)
  • ramená s aktívnym naklápaním a potenciometrom
  • plná sada tlmičov na ramenách a na kolíske
  • nerezové rozvody v ramenách  Ø 20 mm s trojitými držiakmi trysiek á 50 cm
  • osvetlenie pre prevádzku po pozemných komunikáciách
  • hydraulika ovládaná troma hydraulickými okruhmi z traktoru
  • náhon s homokinetickým kĺbom
  • kolesá 520/85 R46 173 A8

 

MAMUT XL s nádržou 7000-8000 litrov je najväčší 1 nápravový postrekovač. Pripojenie do agroháku a presun váhy viac na zadnú nápravu traktora umožňuje dodržať maximálne zaťaženie nápravy postrekovača do 10 t. Vďaka doťaženiu zadnej nápravy traktor tiež menej prekĺzuje pri jazde do kopca. Veľký objem nádrže znižuje počet plnenia a tým sa znižujú stratové časy v optimálnom čase pre postrek.